2013. március 24., vasárnap

Virágvasárnapra...

...nektek szeretettel:

"Hallgatom a szívem.
Ha majd egyszer megáll, és elszakad testemtől az, ami én vagyok, lehajolok még egyszer, és megcsókolom a szívem; megcsókolom, mert szeretett engem, és szerette az egész világot. Jól tudom: a fényt a szemem itta, a dalt a fülem fogta, a simogatást a kezem érezte, szép utakon a lábam vitt, és a gondolatok a fejemben születtek, mint az ég távoli villódzása, de mindezt a szívem gyűjtötte össze, és belőle lett minden, ami Szeretet."

Fekete István füveskönyvéből

5 megjegyzés:

  1. Milyen csodaszép idézet!!!!!Úgy szeretem Fekete Istvánt!Képzeld itt ültem,hogy valamit írjak,valami szépet Virágvasárnapra és nem találtam most semmi idézetet.Van ilyen.
    Köszönöm a Tiédet!!!!!!
    Sokáig velünk aludtak a Kicsik, a nagyágyban, főleg,amíg csak egy unoka volt.Nagyon fincsi lehetett a Mamiddal a dunyha alatt aludni!!!!Biztos vagyok benne,hogy ő ugyanúgy szerette,ahogy te..)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem Fekete István leírásait. Egyszer azt olvastam, hogy a mai fiataloknak nem fog tetszeni, mert pörgősebbhez szoktak. Szerintem meg minden magyar ember életében eljön az a szakasz, mikor rátalál.

      Törlés
  2. Hát, nem vonz a számítógép (épp eleget használom munkához), meg amúgy is téli álmot aludtam:) De azért elég rendszeresen olvasgatok errefelé, és épp most blogoltam kicsit:)

    VálaszTörlés