2014. február 7., péntek

Meglepetés

Az úgy kezdődött, hogy:
Nagyon régóta szerelmes vagyok egy BFC Ink babába. A neve Kaitlin.Évek óta úgy gondolom, hogy ő a világ legszebb babája.  Nálunk nem kapni, de ha lenne is valószínüleg horrorisztikus áron. Ö az:


És nézzétek mit hozott ma a posta!



Ők másolatok, nem eredeti BFC babák, de nagyon szépek. (Ajándékba kaptam őket az én drága jó emberemtől - bár azért kaptam kettőt, hogy Míra is játszhasson, mennyire ismer...)
Szóval a babák gyönyörűek, de a ruhájuk szörnyű. Műanyag, rossz tapintású.
Úgyhogy tudjátok mi következik!?
Bizony, ötözködünk.

(Azért nem adom fel a reményt, mindenképp lesz egyszer egy igazi Kaitlinem is :))

7 megjegyzés:

  1. Tényleg szép baba:)
    Maga a baba miből van?

    VálaszTörlés
  2. Műanyag. Az arca, kézfeje és lábfeje kellemes tapintású gumi, de a többi merev műanyag. Mozgatható a dereka, könyöke, csuklója, térde és a bokája.

    Megkaptam ám a lapodat! Még mindig kint van a falon, így gyakran eszembe jutsz. :) Nagyon örültem neki.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örültél:)
      Ezek a babák pedig megérdemlik a pihe-puha ruhákat, amiket majd készítesz nekik:)

      Törlés
  3. Tényleg gyönyörűek! Megérdemled! Kíváncsian várom az új ruhatárat...

    VálaszTörlés
  4. Öltöztesd fel szépen őket!
    A legelső kép olyan mint egy tavasztündér,vagy lehet,hogy ő személyesen Erdőlánya Viola?;-)

    VálaszTörlés
  5. Már van is egy félkész ruhám, de a lányom kezéből egyenlőre egyik baba sem esik ki. Várok a soromra. :)

    VálaszTörlés
  6. Szerencse,hogy az én lányom nem babázik már,csak én.Viszont én a régi kis gumibabákra "gerjedek":-)

    VálaszTörlés