2012. november 18., vasárnap

Babák születése

Tegnap egy összeszokott csoport vendége lehettem. Egy olyan csapaté, mely kedvességével, jókedvével, derűjével teljesen elvarázsolt.
Sok képet hoztam magammal, nem csak a fényképező gépemmel. Egy nagyon fárasztó hét után feltöltődtem az együtt töltött idő alatt.
Nagyon szép babák születtek. Be kell azonban vallanom, hogy mikor körülnéztem a csapat birodalmában egy kicsit megroggyant a térdem. El kell árulnom, hogy a fehérvári foltvarró hölgyeknél jártam venendégségben. A csodálatos munkák láttán megfordult a fejemben, hogy menekülőre fogom a dolgot :)
Mert ugye mit is taníthatnék én ezeknek a csodálatosan varró asszonyoknak...

Örülök a bátorságomnak. Rengeteget tanultam, kaptam. Ez úton is köszönöm!


"Több embert ismerek, akinek szárnya van - igenis szárnya. Csak nem szoktak erről beszélni, nem is lenne helyénvaló. Még viselni is csak rejtve szokták, zakó, kabát vagy blúz alatt. "




2 megjegyzés:

  1. Ez akkor olyan volt mint egy "fonó":-)Nem csodálom,hogy jól érezted magad!
    Ne roggyanjon a térded hiszen mindenki másban nagyon ügyes,Te a babakészítésben,más meg másban....Ha fele ennyi "ügyesség" lenne bennem mint a Te két kezedben és jóság a lelkedben,nagyon boldog lennék!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudom mondani mennyire jól éreztem magam!
      (Nagyon kedves vagy és úgy érzem ügyességért és jóságért neked sem kell a szomszédban kopogtatnod. :))

      Törlés