2012. április 3., kedd

böjt

Sokat vacakolok mindig ezzel a böjti időszakkal. Nem könnyű. Főleg úgy, hogy az ember lányának egy férfiemberre is gondolni kell. És ugye tudjuk, hogy a férfiember hús nélkül.... (brrr, belegondolni is rossz!)
Szóval az idén úgy sikerült átvészelnünk a napokat, hogy minden nap mellé egy egy gabonát választottam (ha Rudolf Steinernek bejött nekünk miért ne válhatna be?) Nem teljesen a kitaposott rendszert követem (ebben sosem voltam jó), de úgy tűnik bevált. Az eltelt hetekben került ugyan hús az asztalra, de minimális. Egy héten egyszer sütöttem valamit, amit a családfő 3 napra beosztott magának :) , és kiegészítette az aznapi gabonás főétellel. Mi többiek megvoltunk hús nélkül.
 Most a nagyhéten a férjem sem eszik húst (vasárnapra rendesen odalesz).

Szóval a gabonák:

rizs
árpa
köles
rozs
zab
kukorica
búza

A búzát szándékosan vasárnapra hagytam, mert akkor itthon a család, lehet sütögetni. A többi össze vissza kevergett (nem pont hétfőre esett a rizs, stb).

Néhányat sikerült lefotóznom és írom a recepteket is. Csináltam itt a blogban egy új oldalt (boszorkánykonyha). Ide fognak kerülni apránként. Áthozok egy két receptet a régi blogomból is (útközben, másik blog - aki már akkor is velem volt ismerős lesz) És lesznek fent szappan meg kence receptek is úgy tervezem.
Szóval tervek vannak...
Remélem lesz akinek segít majd egy-két írás, ha recept-zavarba kerül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése