2011. december 27., kedd

Luca baba

Míra karácsonyi babája.
Mostanában folyton balerinákat rajzolt, így muszáj volt valamit kitalálnom...
Persze mellette egész kelengyét kapott: kockás hálóinget, kötött kisruhát, nadrággal, cipővel és egy ágyneműt. 
A paplanba került egy gyapjúfilc betét amire előzöleg tűnemezeléssel készítettem egy képet.
Készült egy kabát is, de a nagy hajrában elnéztem és kicsi lett . Javítás alatt áll. :)
Amikor megálmodtam a baba barnahajú volt a képzeletemben. Aztán eszembe jutott, hogy Mírának eddig csak barnahajú babákat varrtam, pedig ő olyan szőke, hogy csodájára járnak. Így aztán a baba is szőke lett. Jól működott a belső iránytűm, mert 23.-án este Míra odabújt hozzám és azt monda: "Anya készítenél nekem egy babát ami pont úgy néz ki, mint Én, és még a haja is szőke, mint az enyém?"
Szerencsére a baba ekkor már szőkén, rózsaszínben és lilában kuksolt a gardróbban várva a másnapot. :)
Ugye nem kell mondani, hogy leánykám kedvenc színe a lila és a rózsaszín?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése